Sunday, November 28, 2010

CuTe-CuTe BaBy In My FaMiLy....

MeLiHaT lAnGiT yAnG sAnGaT iNdAh
  MeNdEnGaR lAgU iS mY hObi...

Wow!!!..BeStnYa Duk AtAs KeTa DaDdY nI..
kLaU sY pAnDu LaGi BeSt KaLIkAn..hihihi..

 
 TeMbAmNyA,aPa SaYa MkN ni.tImE kIcIl..


PuNyA mAiN bEsAr TaNgAn..
SaPa MaU rAsA pEnUmBuK sAyA??

Haiii..cute tak saya???wokey..sebelum ko rang sakap saya cute..saya mau kenalkan nama saya...daddy saya buat nama saya Maclaren Johnny..Smart tak nama saya..smartkan cam mukanya jua..ahaha..anty..uncle..datuk..nenek..cousin..abang saya selalu pggl saya..MAC and CLARE..wasehmen..mcm artis plak saya rasa..hehe..nama saya maclaren sbb daddy sy suka tgk formula 1 tu..c maclaren..tu lah dia wat nama saya maclaren..daddy saya tu erm..macam2 jak lahh..saya d lahirkan pada 18.10.09..sekarang saya sudah pandai jalan..ssh ni mau jalan coz badan berat..gemuk gitu..mcm WOGOK..ahaha...saya paling takut sama anty saya Jessica..dia selalu cubit saya punya pipi sampai2 saya nangis..jahat betul dia tu..hehe

No comments:

Post a Comment