Sunday, November 28, 2010

All About Me..^^

aiii..hari berganti hari..masa mengejar masa..tdk lama lagi LJM tiba..hati makin berdegup kencang seperti kayu yang d tiup angin..ahaha..apakah benda yg saya sakap ni..ahaha..keboringan ni saya..duk d ruma jak..sorg2 kawan2 smua g class..ssh jg x sama time g class ni..bila saya balik dorg g class..bila dorg g class..saya plak blik..ermm...begini lah nasib saya ni..selalu jak d tinggalkan sorg2...balik ruma bukannya mau belajar..mengadap laptop jak kerja..main pesbukk gitu..hehe..ini lah rutin harian saya..bgun pagi gosok gigi,cuci muka terus mandi,pas mandi pkai baju,pas tu makeup,pas makeup..buat sarapan..hbs serapan g tggu bus..masuk bus..smpai kolej trus masuk class..bila smpai class..ngantuk lah pulak..haiii..apa lah jadi ma mata saya ni..masuk class mengantuk..sekali kluar..segar plak mata..cm pa jak ni..hehe..hari ni kira best jg lah d class..lecturer ajar cm mana penampilan semasa berkerja..best jg ni topic..byk benda yg d ajar,cara bermakeup,cara berjalan,cara duduk,cara perpakaian..mcm2 ada..mcm astro gitu..hihihi..

No comments:

Post a Comment